m-zwam.reismee.nl

Overgestapt naar een ander Reisblog

Hallo allemaal!

Ik ben overgestapt naar een nieuwe site om mijn reis verhalen/foto's met jullie te delen (link: mikaelvanzwam.reislogger.nl). Dit omdat ik de site waar je nu op zit niet zo'n fijn reisblog vind om mee te werken. Dit komt omdat ik niet meerdere foto's tegelijk kan uploaden, het uploaden duurde soms echt heel lang (ben wel eens een uur bezig geweest voor 5 foto's) en je kan geen video's toevoegen anders dan YouTube video's. Hierdoor had ik eigenlijk steeds te weinig tijd om foto's te uploaden en besloot het dan maar uit te stellen, maar daardoor begon ik al heel snel achter te lopen. Ik hoop dan ook dat het met mijn nieuwe reisblog wel allemaal soepel verloopt en dat ik jullie nagenoeg tot op de dagen up to date kan houden!

Natuurlijk hoop ik dat jullie mij blijven volgen op mijn andere blog! Ik deel mijn ervaringen graag!

Link naar mijn nieuwe blog:
mikaelvanzwam.reislogger.nl


Cheers!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active