m-zwam.reismee.nl

Fraser Island

Op 10 november was het dan zover. Ik ging mijn eerste tour doen die ik geboekt had, Fraser Island! Toen ik 9 november in Hervey Bay aankwam ontmoette ik meteen al een andere Nederlandse jongen. Daarnaast had ik ook nog 2 Nederlandse jongens als kamergenoot. Dus er was meteen al een klik met hun. Ook omdat ze ongeveer van dezelfde leeftijd waren (19 en 21). Op 10 november vertrokken we rond 7/8 richting Fraser Island. Op Fraser Island zelf zijn verschillende mooie plaatsen te bezichtigen zoals Champagne Pools, Lake McKenzie, Lake Wabby, het schipwreck van de SS Maheno en Indian Head. Daarnaast heb ik ook veel dingo's (wilde honden) gezien. Bij de tour inbegrepen zaten de twee overnachtingen in een tent, al het eten en zelf rijden. Dit was mogelijk omdat er 3 auto's waren waar je in mocht rijden. Wij zaten de eerste dag in de auto van de gids, maar de dag erna hadden wij (de drie NL jongens en ik) samen met 2 meiden uit Noorwegen een auto. Eigenlijk mocht je alleen zelf over alle hobbelige zandwegen en het strand rijden als je 21+ was, toch heb ik stiekem 15 min gereden. Het was heel anders dan op asfaltwegen. De 3e dag gingen we eerst nog naar Lake McKenzie, maar rond 2 moesten we toch echt weer terug naar Hervey Bay. Helaas...

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active