m-zwam.reismee.nl

Noosa

Na 2 nachten in Brisbane ging ik weer verder naar de volgende bestemming: Noosa. Veel rustiger dan Brisbane maar mooie natuurparken eromheen. De tweede dag dat ik er was heb ik samen met mijn kamergenoten (2 duitse meiden) en een duitse jongen een auto gehuurd voor een dag. Met de auto zijn we naar verschillende natuurparken mer verschillende lookout point gegaan. Rond 3 uur begon het echter te regenen en het is daarna ook niet meer gestopt. De dag daarna idem dito, hele dag regen helaas. Toch heb ik wel mooie dingen gezien!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active