m-zwam.reismee.nl

Mission Beach

Op 26 november besloot ik dus om vanuit Townsville een retourtje Mission Beach te boeken. Uiteindelijk zal ik 4 nachten in Mission Beach zijn. Ondanks dat het heel rustig was had ik het wel prima naar mijn zin. Er werd onder andere een BBQ georganiseerd voor maar 5 dollar en de volgende dag kreeg ik gratis worstenbroodjes en speelde ik met met een spel genaamd "Killer Pool". Dit houdt in dat je 3 levens hebt en telkens dat je een bal erin weet te krijgen (pooltafel) behoud je je leven. Als je mist verlies je een leven en als je de zwarte bal erin stoot krijg je er een leven bij. Uiteindelijk ben ik van de 28 mensen 2e geworden en had ik bijna $50 aan tegoed gewonnen. De volgende dag had ik een dagtrip raften over de Tully River geboekt. Naast dat je met een raftboot over de wilde rivier heenging mocht je ook cliffjumpen en zwemmend van watervallen af (max 2 meter ongeveer). Was zeker de moeite waard! Op 30 november ging ik alweer terug naar Townsville.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active