m-zwam.reismee.nl

Townsville

Townsville was de volgende bestemming. Op 20 november kwam ik er aan. De eerste 2 nachten verbleef ik in Civic Guesthouse. De tweede dag ging ik op pad naar de Castle Hill. De toch was alleen wel iets langer dan verwacht, maar heb het gehaald. Toen ik er aankwam had ik uitzicht over heel de stad en meer. Heel mooi. Na deze 2 nachten ging ik naar YHA voor 3 nachten. Heb nog een beetje door de stad heen gelopen. Maar omdat ik pas 2 december terecht kon in Magnetic Island besloot ik op 26 november maar om voor 4 nachten richting Mission Beach te gaan. Want nog een week in Townsville blijven was voor mij geen optie. Op 30 november kwam ik weer terug in Townsville en na weer 2 nachten hier vertrok met de veerpont naar Magnetic Island.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active